הרשמו לדיוור
מפגשים כל מה שמעניין
אבי סנטו הרצאה שיווק

להזמנת הפעילות:

שאלות? נשמח לענות

עינת קליינפלץ מנהלת מחלקת “מפגשים” והדרכה דוא”ל: einat@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 104 נייד: 052-4272728


סתיו פולק מפיקת תוכן ומשווקת פעילויות “מפגשים” והדרכה דוא”ל: stav@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 125 נייד: 054-3050578


אלה לביא מפיקת תוכן ומשווקת פעילויות “מפגשים” והדרכה דוא”ל: ela@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 105 נייד: 054-3210866

אבי סנטו – סדנאות ניו מדיה ודיגיטל

סדנאות ניו מדיה מותאמות אישית

סדנאות השיווק של אבי סנטו בעולמות המדיה החברתית יעניקו לעסק שלך/ לארגון שלך ידע מקצועי נקודתי, כלים להתמודד עם הפן הטכני של פייסבוק, אינסטגרם, וכל רשת חברתית אותה תבחרו. הסדנאות מתאימות לבעלי עסקים, ארגונים, נוער ומותאמות אישית ע”פ הצרכים.

ניתן לבחור- סדנא אישית או קבוצתית:

  1. סדנת טיקטוק
  2. פייסבוק למתחילים/ מתקדמים
  3. אינסטגרם למתחילים מתקדמים
  4. מבוא למדיה חברתית
  5. לינקדין
  6. פינטרסט

הרצאה: הפייסבוק הזה הוא אני
הרצאה מרתקת על מהפכת המדיה החברתית ועל חשיבות הנוכחות בה היום יותר מתמיד. הרשתות החברתיות עשו מהפך מטורף שלא נראה כאן אלפי שנים. דרך הביטוי שלנו השתנתה. העולם עסקי הפך את עורו והמיומנויות הרכות בשילוב כישורים חברתיים תפסו חלק ניכר בקבלת החלטות של כל בעל מקצוע רגע לפני שהוא עושה למעשה כל צעד בחיים ובכלל. בהרצאת פייסבוק “הפייסבוק הזה הוא אני” נסתכל על הדברים מנקודת מבט שונה. נלמד מה היה פה פעם לעומת מה שקורה עכשיו. נעבור על הדגשים החשובים בנראות הדיגיטלית של כל אחד ואחד מאיתנו. מה עושים או לא עושים ברשתות חברתיות והאם מהפכת ה- IOT בשילוב עולם ה G5 יהפכו אותנו למשהו אחר שעוד לא הכרנו.

הרצאה: האינסטגרם ככלי שיווק
הפייסבוק גוסס והאינסטוש נוצץ! איפה העסק שלך בכל זה? עד כמה אתם מכירים באמת את אופציות הפרסום באינסטגרם? עד לא מזמן, כולם התייחסו לרשת שיתוף התמונות כמשהו ששייך לשעות הפנאי שלנו, אבל לא עוד. בשנים האחרונים האינסטגרם והסטורי בפרט הפכו להיות ברמת חובה לכל שיווק של עסק.

בהרצאה נסקור את אופציות האינטסגרם השונות ונלמד בין היתר:
מבוא לשיווק ופרסום באינסטגרם
סקירה טכנית של אינסטגרם לעסקים
מחקר האשטגים וסוגי פוסטים באינסטגרם (פילטרים, בומרנג, סרטונים לייב(
הקידום האורגני ככלי לחשיפה מקסימלית
בניית אסטרטגיית תוכן באינסטגרם
מה הסיפור שלך? בניית תכנית עבודה עסקית ולמידה של אופציית הסטורי לעסק שלך.

הרצאה: טיקטוק tiktok
הידעת? בעלי עסקים המעלים תכנים בטיקטוק זוכים לחשיפה אורגנית של מאות אלפי חשיפות בחודש. טיקטוק – האפליקציה שמטריפה את בני הנוער בישראל צברה תאוצה גם בקרב קהל בוגר יותר. קל וחומר אצל בעלי עסקים, חברות ומותגים שמנצלים את המומנטום ויוצרים תכנים שיווקיים וטרנדים. מאמנים, מטפלים, מרצים ואנשי מקצוע מכל התחומים צוברים קהל של עוקבים נאמנים שהופכים ללידים חמים!

בהרצאה נלמד בין היתר:
כיצד להגדיר שפה שיווקית חדשה לעסק שלכם באמצעות טיקטוק.
על ההבדלים בין זירות הדיגיטל השונות וייחודה של טיקטוק.
כיצד האלגוריתם של טיקטוק עובד ומה חשוב בתהליך יצירת התוכן.
והכי חשוב: איך עמוד הטיקטוק שלכם יהפוך לפעיל וממיר!

הרצאה: מה קורה כשהדלת נסגרת
הרצאה מצמררת בשיתוף מדריכי הורים מוסמכים ופסיכולוגים אשר חושפים יחד איתי את האיומים והסכנות ברשת, לצד מתן כלים אמיתיים שיסייעו להורים לדעת יותר ולהתמודד טוב יותר עם הטכנולוגיה.

הרצאה: ווטסאפ WHAT’S UP YOUR WITH BUSINES
איך הפך הווטסאפ לכלי השיווקי החזק ביותר היום? מדוע הוא הדבר הכי טוב שקרה למנהלי הקהילות ואיך הוא יכול בקלות לחסוך לעסק שלך הרבה מאוד כסף. בהרצאה המרתקת על אפליקציית הווטסאפ אדבר ואדגים את חשיבות הווטסאפ בחיינו בין אם אנחנו בעלי עסקים ובין אם אנחנו אנשים פרטיים. נתרגל הקמה קצרה של האפליקציה כאפליקציה עסקית ונלמד איך בונים את אסטרטגיית הווטסאפ המדויקת לעסק שלך.

הרצאה: ווטסאפ WHATS’UP האישי שלנו
הוואטסאפ האישי שלנו הפך בעשור האחרון לכלי שיווקי ותדמיתי לכל דבר. בין אם אנחנו אנשים פרטיים ו/או בעלי עסקים – ההתנהלות בוואטסאפ מעניקה לנו המון ערך עבורנו ועבור הסובבים אותנו.

בהרצאה מדהימה זו נלמד:

  • וואטסאפ מאז ועד היום
  • הוואטסאפ הזה הוא אני
  • התקשורת הבין אישית בעידן הוואטסאפ
  • התנהלות נכונה בוואטסאפ
  • עשה ואל תעשה
  • שפת האימוג׳י – השפה של 2021
  • וואטסאפ – ממה להיזהר

הרצאה: גוגל just google it
כל מה שרציתם לדעת (ואולי לא) על ענקית החיפוש גוגל.
היא נכנסה לחיינו לפני עשרים שנה ומאז לא עוצרת. היא יודעת עלינו הכל מהכל. ממליצה לנו מה לאכול, מה ללבוש ולפעמים מבלי ששמנו לב גם מחליטה עבורנו כמעט הכל. אני מזמין אתכם להגיע להרצאה שתעשה לכם סדר בחיפושים ולא רק. נדבר על מהות החיפוש הגוגליסטי. השפעת גוגל על חיי היום יום של כולנו. מה צופן לנו העתיד (אזהרה! יהיו המון הפתעות ואיך כל זה קשור לנשיאות ארה״ב).

הרצאה: להוביל את הליד
הרצאה בת שעה וחצי בה אני מסביר כיצד מייצרים ליד יש מאין באמצעות המון ניסוי וטעיה, יצירתיות וקראייטיב חכם, לידים – המושג הכי קריטי אצל בעלי עסקים. אותם פניות אשר יבנו לכם את העסק. או חוסר פניות אשר ימוטטו לכם אותו כליל. אחרי כמעט 16 שנים בתחום המכירות והלידים הגיע הזמן שאעשה לכם סדר בדברים.

בהרצאה בין היתר אני מדבר על:
מה זה בעצם ליד.
למה אנחנו כל כך צריכים אותו.
מה זה לזבל את הרשת בלידים מלוכלכים איך בונים ליד איכותי.
ולמה הרשתות החברתיות הן רק פסיק בדרך לליד שנסגר ב- 100%.

הרצאה: טוויטר – צייץ כל הדרך למותג שלך
איך הצליחה טוויטר, כנגד כל הסיכויים, להיכנס לליבו של הגולש הישראלי? ולמה זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לעסק/המותג שלך! טוויטר – הרשת החברתית בה ניתן לכתוב בסה׳׳כ 280 תווים, אופיינה עד לא מזמן כמקום פורה רק לכלי התקשורת, הפוליטיקאים והסלבס. מהפכת הדיגיטל ב2021 ושנת הקורונה, גרמה לנו הישראלים להתאהב בציפור הכחולה, באיחור אלגנטי, אבל עדייןֿ כמו כל סיפור טוב בסוף – זה קרה! בהרצאה עניינית ומרתקת, אספר ואראה לכן/ם את כל הסודות מאחורי טוויטר. אסביר באריכות מדוע הנוכחות החברתית שלכם היא בגדר חובה, ואיך היא יכולה לסייע למותג והעסק שלכן/ם לעלות גבוה מעל כולם.

סדנה: פייסבוק
הפייסבוק נמצא אתנו למעלה מ 16 שנים. למעשה, כיום אין בעל עסק שלא חייב לפתוח דף עסקי כאחד מהצעדים הראשונים בתהליך הקמה. אחרי למעלה מ-10 שנים בתחום, ולאחר שאני בעצמי התחלתי לעבוד בשיווק אינטרנטי בימיה הראשונים של הפייסבוק כזירה עסקית, אני שמח להעניק לכם סדנה מדויקת ומעודכנת לשנת 2021 ,בה תקבלו את הידע ההתחלתי הדרוש לכם, על מנת להתחיל לעבוד עם הדף העסקי כמו שצריך – גם בקידום ממומן וגם בקידום אורגני.

סילבוס הסדנה:
פייסבוק מאז ועד היום
ההבדלים בין פייסבוק, גוגל, אינסטגרם ויתר הזירות
כל הסיבות למה דף פייסבוק עסקי יסייע לעסק שלכם
למה לי פייסבוק
סקירה טכנית
מרכיבי זירת תוכן יעילה
קידום האורגני בפייסבוק
קידום הממומן בפייסבוק
בניית גאנט תוכן
בניית גאנט תוכן לפרסום ממומן
ניהול קהילה וקבוצות בפייסבוק
הקמת אירוע בפייסבוק
שימוש בתוכנות צד ג׳
הערכת ביצועי הדף העסקי שלכם
תרגול.

(כמות מפגשים בהתאם לצורך)

סדנה: אינסטגרם
אינסטגרם הפך בשנים האחרונות לחוד החנית בכל הקשור לשיווק במדיה החברתית. מרשת קטנה לשיתוף תמונות, היא הפכה להיות מפלצת שיווק בה ניתן היום בין היתר: להיחשף, למכור, לשווק, לספר סיפור, להתעדכן ובעיקר להיות נוכח עבור העסק שלך השירות, המוצר או עבור עצמך. בסדנה שלי אעבור אתכם על כל תורת האינסטגרם מא׳ ועד ת׳. החל מסקירה טכנית, ועד לתפעול מדויק ברמה הכי גבוהה שיש.

סילבוס הסדנה:
הגדרות ראשוניות לפתיחת יוזר באינסטגרם
ההבדל בין הבטחה שיווקית, לבין המציאות העסקית שלנו
חשיבות האותנטיות באינסטגרם
חשיבות הביו באינסטגרם
הגדרות ראשוניות באינסטגרם – סקירה טכנית ותרגול
איך מעלים תמונה – עולם הפילטרים ופלטת הצבעים
הניסוי והטעייה באינסטגרם
עמידה מול מצלמה באינסטגרם
חגיגת אבני דרך באינסטגרם
ייצור זהות ראשונית באינסטגרם
תזמון פוסטים – הדרכה טכנית
שידורים חיים באינסטגרם – כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול
שיתופי פעולה עם משפיעני רשת באינסטגרם
מחקר האשטגים באינסטגרם – המדריך המלא
הסטורי – מא׳ ועד ת׳
פרסום ממומן באינסטגרם
אופטימיזציה
תרגול

(כמות מפגשים בהתאם לצורך)

סדנה: טיקטוק the tiktok workshop
טיקטוק – האפליקציה שהטריפה את בני הנוער בישראל הפכה בחודשים האחרונים לכלי שיווקי לכל דבר גם לעסקים. לראשונה בישראל, יצרתי סדנה בשיתוף איתי מרשל טיקטוקר שצמח תוך חצי שנה לכמות מטורפת של 100 אלף עוקבים, בזכות תכנים מקוריים שיצר בעצמו הכוללים: סרטונים מקוריים, אתגרים, מעורבות גדולה ושת״פים עם המותגים הגדולים בישראל. בסדנת הטיקטוק נלמד בין היתר איך להגדיל את קהל העוקבים מ-0 ל-000,100 תוך חצי שנה. ונלמד איך ניתן להגיע ל״פור יו״ הישראלי ואפילו העולמי.

והכי חשוב: איך העסק שלכם יהפוך להיות מטוקטק מאי פעם!

סילבוס הסדנה:
מושגי יסוד בטיקטוק
סקירה טכנית
עריכת סרטונים בתוך הטיקטוק ברמה מקצועית
איך יוצרים טיקטוק מנצח.
שימוש נכון באפקטים וטקסטים
איך להגדיל את חשבון הטיקטוק שלך בצורה אורגנית?
איך לפצח את האלגוריתם של טיקטוק
איך להגיע לחשיפה גבוהה גם בלי הרבה עוקבים )פחות מ-000,1)
איך ליצור תוכן שמייצר מעורבות?
איך בונים פרופיל מנצח?
איך לקרוא את נתוני השימוש לטובתכם
טרנדים בטיקטוק
כל מה שרציתם לדעת האשטגים
בניית תכנית עבודה בטיקטוק
אופטימיזציה לסרטוני טיקטוק
פרסום ממומן בטיקטוק
סוגי הקמפיינים בטיקטוק
התקנת קוד פיקסל
רימרקטינג ובניית קהלים
תרגול

(כמות מפגשים בהתאם לצורך)

סדנה: ניהול פרסום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם
הפרסום הממומן בפייסבוק הפך להיות חלק בלתי נפרד מניהול הנכסים הדיגיטליים היום של כל בעל/בעלת עסק. שימוש נכון בכלים העומדים לרשות המפרסמים יעניקו לכל מי שיעשה במערכת. חשיפה מדויקת תביא לחיזוק הקשר עם קהל היעד הספציפי, ובאופן כללי תיתן אימפקט מדויק ונכון עבור כל מה שתרצו לקדם: שירות, מוצר ו/או את עצמכם כמומחים בתחומכם. בעשור האחרון ניהלתי קמפיינים במיליוני שקלים. ממותגי ענק ועד לעסקים קטנים שרק נפתחו. הגיע הזמן לקחת את כל הידע העצום שצברתי – לפרק אותו ולהנגיש אותו עבורכם.

סדנה פרקטית עם המון תרגול ותכל׳ס.

מהן אפשרויות הסדנה:
סדנה אישית אחד על אחד עם אבי סנטו באופן מקוון או פרונטלי.
סדנה מקוונת ברשת
סדנה פיסית (תחת הגבלות הקורונה(

מפגש ראשון
מבוא לפרסום ממומן בפייסבוק
מבוא לפרסום ממומן בפייסבוק באינסטגרם ובסטורי מושגי יסוד
סקירת מערכת הפרסום ומושגים חשובים
ההבדלים בין זירות הפרסום השונות
רגע לפי… תכנון מוקדם של הקמפיין

מפגש שני
משפך שיווקי – מהו ולמה הוא כל כך חשוב לנו .
הגדרת מטרות ובניית קהלים ואסטרטגיה לקמפיין ממומן מוכוון מטרות מבנה הקמפיינים בפייסבוק באינסטגרם ובסטורי.
סוגי קהלים במערכת הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם
הגדרת פיקסלים במערכת הפרסום
עשה ואל תעשה בפרסום הממומן
סוגי קמפיינים ובניית קהלים – תכנון והקמה של קמפיין
סוגי קמפיינים השונים: פוסטים ממונים, קמפיין לידים, קמפיין תנועה לאתר, קמפיין המרות, קמפיין וידאו, קמפיין תפוצה וקמפיין מתוך מערכת הפרסום של אינסטגרם
הקמת קמפיינים במערכת הפרסום של פייסבוק – יישום ותרגול
הקמה ובניית קהלים: קהלים מותאמים אישית, קהלי רימרקטיניג טהור וקהל הבנוי מדאטה קיימת של הלקוח.
תרגול

מפגש שלישי
עבודה יום יומית במערכת הפרסום של פייסבוק
ניהול קהל נכון – סדר יום , ניסוי ותהייה, השוואה ודגימה נכונה
הקמת פיקסלים ומשמעותן בניהול הקמפיין היום יומי
ניהול נכון של רימרקטיניג מדוייק
תרגול

מפגש רביעי תרגול
תרגול סוגי הקהלים
תרגול בנייה ותכנון של קמפיינים
תרגול בנייה ותכנון של גאנט קמפיין נכון
תרגול סדר יום למנהל הקמפיין

סדנה: קאנווה למתחילים
תוכנת הקאנווה המשמשת לעיצוב ויצירת סרטונים, תמונות, מצגות, ובעצם כל  אלמנט עיצובי שקיים  עשתה מהפיכה בשנים האחרונות בעולם העסקים וחומרי ההדרכה.
שעות רבות  ובעיקר כסף רב נחסכים לאלו שעושים בה שימוש ונעזרים בה.
היא  קלה, ידידותית למשתמש, מתעדכנת ברמה יומית עם  עשרות עיצובים  וטמפלטים משתנים ובעיקר חוסכת המון זמן ואנרגיה.
בסדנת הקאנווה  מבית אבי סנטו ניו מדיה סקול נלמד באופן יסודי את  כל  רזי  הקאנווה מ א’ ועד ת’.
לא נדרש ידע בגרפיקה ולא בעיצוב קודם.
אז.. אם יש לכם   מוטיבציה  ורצון.  זה המקום  בשבילכם.

  • בין נושאי הסדנה:
  • יתרונות הקאנווה ותחילת העבודה
  • סקירה טכנית והסבר
  • הגישה של קאנווה
  • מוצרי הקאנווה והתוצרים שניתן לייצר
  • מאגרי התמונות בקאנווה ואופן השימוש בהם לאל הפרה של זכויות יוצרים
  • פתיחת חשבון
  • הגדרות אבטחה והגדרות כלליות
  • הגדרת ערכי המותג שלך ופלטת הצבעים
  • סוגי העיצובים  בקאנווה: עיצובים לפייסבוק, לטיקטוק, ליוטיוב לאינטסגרם  לסטורי ולכל רשת חברתית

(כמות מפגשים בהתאם לצורך)

סדנה: לינקדאין
לינקדאין – הרשת החברתית העסקית המשמעותית ביותר היום מהווה עבור מאות אלפי אנשים בעולם קרקע פוריה למציאת עבודה, גיוס עובדים והבאת האני שלי כפרסונה ברשת.
סדנת הלינקדין מבית ״אבי סנטו ניו מדיה סקול״, מעניקה ערך רב ופתרון נפלא לכל מי שרוצה להיכנס ללינקדאין, לעבות את הפרופיל האישי או העסקי שלו או להתחיל לגייס לקוחות בארץ ובעולם.

למי הסדנה מתאימה:

  • בעלי עסקים קטנים עד גדולים
  • שכירים/ות הרוצים לדעת או יותר או לבצע הסבה מקצועית
  • פרסונות
  • משפיעני רשת מתחילים
  • וכל מי שרוצה להציע את עצמו לעולם כיוצר תוכן
  • עובדים הרוצים למצוא  עבודה
  • מנהלי משאבי אנוש המעוניינים ללמוד יותר על עולמות הגיוס בלינקדאין

(כמות מפגשים בהתאם לצורך)

אבי סנטו, בעל חברת ייעוץ והדרכה בתחום המדיה החברתית. עולם השיווק והמכירות הוא חלק מה-DNA שלו הוא משתנה מרגע לרגע ובדיוק כמוהו גם אבי עושה את אותו הדבר בעסק שלו ובשירות שאני מעניק ללקוחותיו. במהלך השנים לימד במיטב בתי הספר, המכללות והאוניברסיטאות את רזי השיווק במדיה החברתית ובשנים האחרונות ממשיך ללמד, לייעץ ולהדריך במסגרת בית הספר שלו- “אבי סנטו ניו מדיה סקול”.