מיתוג

שאלות?
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

מחלקת מיתוג ושיווק

מחלקת מיתוג ושיווק

המרכז לספריות וספרות בישראל הינו ספק מורשה ותיק של מחלקת הספריות הציבוריות במשרד התרבות והספורט ושל משרד החינוך גם בסעיף המיתוג.

מתוך רצון לקדם את עולם והווי הספריות הציבוריות, תוך שימת דגש גם על נראות ונוכחות (בין השאר ברשתות החברתיות ובעולמות הדיגיטל השונים), מחלקת המיתוג והשיווק של המרכז לספריות וספרות בישראל מציעה לכם/ן את שלל השירותים הבאים:

  • הפקה ורכש של מגוון מוצרים ממותגים (ובלעז:מרצ'נדייז)
  • הפקות דפוס (פליירים, רול-אפים וכדו')
  • שירותי גרפיקה (עיצוב לוגו, עיצוב דברי דפוס, עיצוב גרפי למדיות הדיגטליות)
  • שירותי קידום ברשתות החברתיות
  • שירותי הקמה/ ניהול / כתיבת תוכן למערכות דיוור ייעודיות
 

מיתוג ושיווק

השירות במחלקת מיתוג הינו גמיש ודינמי ובנוי להתאים את עצמו לכל צורך: החל מהזמנות נקודתיות של הפקות דפוס קטנות כסימניות ממותגות וכדו', והמשך בפרוייקטים ייעודיים ובייעוץ ובניית תוכנית עבודה בהתאמה אישית בהתאם לתקציב הקיים. אנו כאן כדי להציע שלל כיוונים ודרכים בהם תוכל/י לקדם ולמנף את הספריה שלך, ולהגדיל את העניין של קהל הקוראים בה; הן זה המבקר במרחבה הפיזי והן זה הנחשף אליה במרחבים הדיגטלים.

ויש גם ערך מוסף
כמו כל אחד משירותי המחלקות השונות ב"המרכז לספריות וספרות בישראל" , מעבר לשיקולים המקצועיים הבחירה בשירותינו מהווה למעשה תרומה לקהילה, מכיוון שכגוף ללא מטרות רווח כל ההכנסות העודפות של המרכז חוזרות לציבור בצורת מיזמים ופעילויות שונות בתחומי תרבות הקריאה, הספריות הציבוריות, הספרות והתרבות בכלל.

איפה היינו ומה עשינו:

ליצירת קשר:

thumb-w
סתיו פולקרכזת זרוע המיתוג
טלפון: 03-6180151, שלוחה 125 | נייד: 054-3050578