שם המרצה: שרון אייזן, מומחית בחשיבה תוצאתית
מרצה בעשור האחרון בחברות, ארגונים ובסקטור הפרטי בתחום החשיבה התוצאתית, אסטרטגיות חשיבה והתנהלות – שיפור תוצאות והתייעלות.
בעלת 10 שנות ניסיון עם החברות והארגונים המובילים בארץ, כמו כן לסקטור הפרטי בהתאמה לקהל היעד כפפה ליד ולצרכים.
קורסים, סדנאות והרצאות מרתקות, מלאות עניין ומשלבות קורטוב של הומור. משלבות ידע תיאורטי וחלק חווייתי להטמעה ויישום.
- חשיבה תוצאתית – הרצאות וסדנאות למנהלים המסייעות להגדיל את התפוקה והתוצאות עם מפות חשיבה, ואסטרטגיות מובילות להעלאת רווחיות
- חשיבה יצירתית – כיצד ניתן לעודד יצירתיות בסביבת העבודה, מהם הדרכים לטפח אותה ולייצר רעיונות חדשים בקרב ההנהלה והעובדים?
- העברת מסרים – כיצד להעביר מסרים באופן מיטבי ומקדם, כיצד להתמקד בעיקר ולהגדיר מסר מרכזי בכל שיחה בפחות מ- 30 שניות. כיצד ליצור עניין, קשר, רלוונטיות והנעה לפעולה.
- תקשורת בין אישית מקרבת- כיצד למנוע קצרים בתקשורת, ולתקשר באופן מקדם. כיצד ליצור השפעה, הנעה לפעולה באמצעות תקשורת בין אישית מקרבת ונכונה.
- טיפול בהתנגדויות – כיצד להתמודד עם התנגדויות העולות מצד הלקוח ולהעביר תהליכים מועילים בהעלאת אחוזי הסגירות ויצירת אמון.
- ממנהל למנהיג – כיצד להביא את האסרטיביות לרמה הבאה ולהיתפס כמומחה בעיני הלקוח, כאוטוריטה שאפשר לסמוך עליה וכמי שתיתן את המענה המתאים ביותר לצרכים.
- אסטרטגיות מתקדמות בניהול זמן – כיצד לנהל את הזמן באופן פרודוקטיבי תוך השלכת "בזבזני הזמן" ומיקוד במה שחשוב באמת מידי יום. נתמקד באסטרטגיות שונות למתן מענה מקיף לאתגרים השונים.
- מוטיבציה ומניעת שחיקה בסביבת העבודה – כיצד להפיח רוח של עשיה ומוטיבציה בסוכנים באופן שישפיע על התוצאות בשורה התחתונה ויעניק אנרגיה ודרייב ביום יום.
- מאסטר מיינד למנהלים – כיצד לקבל החלטות ולהניע תהליכים תוך שילוב הצוות כחלק אינטגרלי בהנעת השינוי בשטח. כלי ניהולי מתקדם לשימוש במצתי קבלת החלטות והענת תהליכים תוך רתימת העובדים.
- המוח האנושי ככלי ניהולי – כיצד ניתן ע"י היכרות עם נפלאות המוח להגדיל את התפוקה, להוציא מקלות מהגלגלים וליצור קטליזטור לתהליכים בארגון.
- הקשר בין המוח הרגשי לשינוי הרגלים – הרצאות וסדנאות המותאמות יותר לקהל הרחב – על הקשר בין המוח הרגשי להרגלים שלנו ואיך ניתן לשנות אותם אחת ולתמיד. (הרצאה חדשנית ומרתקת)
- איכות השירות – מה נדרש על מנת להוביל בשירות בעידן משתנה, וכיצד המנהלים יכולים לקבל את מיטב הכלים מדוגמאות מחברות מובילות מהארץ והעולם על מנת להוביל את השירות לקדמת הבמה.
- עבודת צוות – כיצד ליצור עבודת צוות מיטבית ולגרום לצוותים לעבוד יחד כמקשה אחת עם מוטיבציה גבוהה להצלחה. מהם חמשת המוקדים עליהם חשוב להקפיד בכל עבודת צוות טובה לאורך זמן.
- מצויינות אישית וארגונית – כיצד ניתן לטפח מצויינות בסביבת העבודה. מהו תפקידו של המנהל וכיצד ניתן ליישם בפועל את מושג המצויינות כערך ביום יום.
- יישום הלכה למעשה – כיצד להפוך רעיון לביצוע בשטח. כיצד ניתן להתחייב ליישום לאורך זמן עד להגעה למטרה בעולם של מולטי טאסקינג והסחות דעת ולהשיג יעדים בקלות ומהירות
- הקאיזן – מהי שיטת הקאיזן וכיצד היא יכולה לסייע לנו ביום יום בסביבת העבודה להניע שינויים גדולים בצעדים קטנים לאורך זמן.
- תיאוריית הכיף– כיצד ניתן להעלות את התפוקה, ולהפיח רוח של כיף בעשיה בארגון תוך חיבור ושיפור התוצאות בשורה התחתונה
© כל הזכויות שמורות למרכז הספר והספריות
* הזכות לשינויים שמורה