מגוון סדנאות בנושאים שונים:
- שירות לקוחות.
- חוויית הלקוח.
- התמודדות למול לקוחות קשים.
- ניהול קונפליקטים. ניהול עובדים. ניהול משימות.
- התמודדות עם בעיות וקשיים בספריה.
- ניהול נכון של העבודה, תהליכים ופרויקטים.
- התנהלות למול הרשות המקומית בה פועלת הספריה או העמותה לה הספריה כפופה.
- התמודדות למול שינויים מורכבים בארגון.
- ניהול פרוייקטים מורכבים בארגון.
- ועוד
פנים ארגוני בתוך הספריות הציבוריות:
- שירות לקוחות מעולה.
- השירות ללקוח הלכה למעשה.
- חוויית הקורא בספריה.
- ניהול קונפליקטים מול קוראים.
*הנושאים ניתנים להעברה בפורמט של הרצאה/סדרה/סדנא/הנחייה אישית /קורס
בועז נחמד (MA) יועץ ארגוני, מנחה סדנאות מרה ויועץ מקצועי משנת 1993 ועד היום מחבר 5 ספרים בתחומי ניהול קונפליקטים, מכירות שירות ועוד. חיבר מאמרים מקצועיים בנושאים אלו בידיעות אחרונות, סטטוס, גלובס, תעשיות ועוד.