הרשמו לדיוור
מפגשים כל מה שמעניין
הרצאות פאולה רוזנברג

להזמנת הפעילות:

שאלות? נשמח לענות

עינת קליינפלץ מנהלת מחלקת “מפגשים” והדרכה דוא”ל: einat@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 104 נייד: 052-4272728


סתיו פולק מפיקת תוכן ומשווקת פעילויות “מפגשים” והדרכה דוא”ל: stav@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 125 נייד: 054-3050578


אלה לביא מפיקת תוכן ומשווקת פעילויות “מפגשים” והדרכה דוא”ל: ela@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 105 נייד: 054-3210866

פאולה רוזנברג – הרצאה

הרצאות תזונה ואורח חיים

פאולה רוזנברג מגישת טלוויזיה, חוקרת מדיה ותרבות, עורכת-דין, מאמנת הוליסטית, מרצה בארגונים המובילים במשק ומנחת קורסים להרגלים בריאים המשלבים תזונה, מיינדפולנס ודימוי גוף חיובי.

בוגרת תואר ראשון במשפטים ולימודי תקשורת באוניברסיטת תל-אביב, מוסמכת בלימודי תזונה טבעית, הרבליזם, בוגרת מכון “האקומי” לפסיכותרפיה ומיינדפולנס,  וכיום סטודנטית לתואר שני במחקר תרבות באוניברסיטת תל-אביב.

הרצאות:

אותנטיות ככלי עבודה לארגונים
רבים מהעובדים חווים שחלק גדול מהלחץ בניהול שגרת העבודה נובע מהצורך להוכיח את מקצועיותם בפני הממונים/מנהלים ובפני הקולגות. בהרצאתה זו פאולה רוזנברג מביאה את נסיונה ותובנותיה על אותנטיות ככלי עבודה.

לנצח את הסטרס
קצב החיים התובעני דורש מאיתנו לגייס משאבים רגשיים ופיסיים, בדרך כלל גדולים יותר מאלו הקיימים בתוכנו. לפעמים נדמה שאנחנו פשוט כורעים תחת העומס.
בהרצאה “לנצח את הסטרס” פאולה מציעה דרך פרקטית ונגישה, שמאפשרת להשתמש בבחירות התזונתיות ככלי להתמודדות עם הסטרס.

  • מהם המזונות שיכולים להרגיע את מערכת העצבים?
  • אילו מאכלים יאפשרו לגוף להישאר מרוכז ומלא אנרגיה גם בימים ארוכים ומלאי משימות?
  • מהם הויטמינים הכי חשובים כדי להימנע מנזק לטווח הארוך שעלול להיווצר מהמתח?
  • איך התזונה משפיעה על הקשר בין גוף-נפש-מוח?
  • איך הורמוני הסטרס משפיעים על הלב, על העיכול, על הפוריות ועל מערכת החיסון?
  • מהם חמשת ההרגלים הבסיסיים שהכי חשוב לקיים כדי להישאר מאוזנים, גם כשהחיים דורשים מאיתנו להיות גיבורי על?

ההרצאה מלווה בדוגמאות מהחיים, מגובה במחקרים עדכניים ובעצות פרקטיות שכל אחד יוכל ליישם מיד בתום המפגש.
כל משתתף יקבל חוברת מתכונים ומידע שיסייעו להכניס קצת יותר רוגע לחיים.

הרצאה מותאמת קהל – אורח חיים בריא מותאם לקהל היעד שלכם

הרצאות מותאמות למעגל החיים: בהרצאה יוענק ארגז כלים המותאם לאורח חיים בריא שעונה לדרישותיו ולצרכיו של הקהל, לדוגמא: גיל ההתגברות, גיל המעבר, הגיל השלישי, נשים ופריון ונשים לאחר לידה.
כמו כן, ניתן להתאים הרצאה העוסקת בהרגלים בריאים למצבים מצבים בריאותיים מיוחדים כמו: סוכרת, עודף משקל, חולשת מערכת החיסון, פריון ולידה, מחלות לב וכלי דם, מחלות אוטואימוניות ועוד


החלטות חכמות לחיים בריאים
מאות פעמים בכל יום אנחנו מחליטים, אפילו מבלי לשים לב כמה לשתות, מתי לאכול, איפה ולמה.
ההחלטות האלו קובעות את מצב הרוח שלנו, את איכות השינה, מצב העור, את המשקל, את רמת הריכוז ואפילו את מידת החשק המיני. השאלה הגדולה היא: מהן ההחלטות הנכונות והמדויקות לבריאות שלנו?
שפע המחקרים והדיאטות המצויים כיום מאוד מבלבל, ולכן חשוב לדעת לבחור נכון.
בהרצאתה פאולה מנגישה את הצעדים החכמים ביותר על פי המדע והספרות, בשפה מרתקת ובהירה לקהל הרחב, כולל עצות ליישום פרקטי, בפשטות ובקלות, בדרכה הייחודית מלאת הידע וההומור.


איך להיות אישה (קצת) יותר מאושרת
אנחנו רואים יותר ויותר נשים מובילות ומשפיעות במרחב הציבורי.
המהפיכה הפמיניסטית ההביאה איתה יותר חופש בחירה, ויחד עם זאת, הגבירה את העומס ואת הדרישות של הנשים מעצמן, כולן רוצות להיות גם וגם וגם וגם – וזה שוחק ותובעני ומעייף.
בהרצאה אני משתפת בכלים שעוזרים לי לג’נגל בין הקריירה כאשת תקשורת וכמנחת תכנית יומית,  יוצרת תוכן, מטפלת רב-תחומית, אמא לשתי בנות וסטודנטית לתואר שני, שרוצה גם לדאוג לאוכל בריא בבית, להספיק לעשות קצת ספורט ולפנות זמן איכות לעצמי.


תזונה נכונה לאנשים עסוקים
איך לאכול בריא בתוך אורח החיים תובעני.


דימוי גוף חיובי בעידן האינסטגרם
את מכירה את הקולות שמספרים לך שאת לא  מספיק טובה ועוצרים מבעדך להגשים את עצמך?
בהרצאה נלמד איך מתמודדים עם הביקורת על הגוף, כיצד דימוי הגוף משפיע על ההצלחה בעבודה ובמערכות היחסים ונלמד כלים אפקטיביים להתמודדות עם דימוי גוף לא מאוזן וחוסר שביעות רצון עצמית.
מסתבר שיש הרבה מה לעשות – בהרצאה תלמדו בדיוק מה ואיך.


על תזונה ואושר אוכל, רגש ומה שביניהם
שינוי הרגלים משפיע מאוד על רמת השמחה היומיומית שלכם.
רוצים ללמוד איך?
בהרצאה זו פאולה תחשוף אתכם למאכלים שמקטינים את הסיכון לדיכאון, לחרדה, לבעיות שינה ולהפרעות קשב וריכוז ואף הוכחו כיעילים לטיפול בבעיות אלו, וגם איך משלבים אותם בתפריט היומי בפשטות ובקלות.
נדבר גם על כל מה שרציתם לדעת על אכילה רגשית וכמיהה למתוקים והדרך האפקטיבית לטפל בהם.

 

קרדיט – שי פרנקו