הרשמו לדיוור
מפגשים כל מה שמעניין
הצגות לילדים

להזמנת הפעילות:

שאלות? נשמח לענות

עינת קליינפלץ מנהלת מחלקת "מפגשים" והדרכה דוא"ל: einat@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 104 נייד: 052-4272728


סתיו פולק מפיקת תוכן ומשווקת פעילויות "מפגשים" והדרכה דוא"ל: stav@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 125 נייד: 054-3050578


מיכל מיטלמן מפיקת תוכן ומשווקת פעילויות "מפגשים" והדרכה דוא"ל: michal@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 105 נייד: 052-3330318

תיאטרון דף חדש – הצגות ילדים

שעות סיפור והצגות מרתקות לילדים

מגוון הצגות ילדים:

סב סביון רוצה לעוף | לגילאי 2-7
במיוחד ל- טו' בשבט-. שעת סיפור פעילה וצבעונית, על פי ספרה של אורית רז, על מחזוריות הטבע. הסביון הצעיר והיפה רוצה להתרומם ולעוף ביחד עם  הציפורים, הפרפים והעננים. אך הגבעול שומר אותו קרוב לאדמה ומזין אותו  עד שיתבגר . כשיהפוך הסביון ל"סבא", התעופפו ממנו , בעזרת הרוח, זרעונים שיתפזרו על האדמה ויהפכו גם הן לסביונים יפים וצעירים כמו שהוא היה. הילדים ילמדו את דרכי הטבע באופן יצירתי ופעיל. 45 דקות 

בלונים בכל מניי צבעים | 35 דקות, לגילאי 2-5
שעת סיפור פעילה וחוויתית בהשראת הסיפור הידוע "חמישה בלונים". הפעוטות לומדים להבחין  בצבעים  באמצעות משחקי תנועה, דמיון ומוסיקה

ארץ יצורי הפרא | 40 דקות, לגילאי3-7
על פי יצירת המופת של מוריס סנדק. שעת סיפור תוססת ופעילה מותאמת לזום. השחקן מגלם את הילד מקס שרב עם אימו והילדים בבית עוזרים לו בעזרת משחקי זמיון, תנועה ומוסיקה, להגיע אל ארץ יצורי הפרא, להשתולל איתם, להתחרט ולחזור להשלים עם האם . 

סבתא מינה מבנימינה | 45 דקות, לגילאי 2-6
על פי סיפרה של דתיה בן דור. סיפורם של סבתא וחתול שרצים כל בוקר לתחנת הרכבת בבנימינה כדי לבקר את הנכדים בקריית גת. הצרה היא שסבתא תמיד מאחרת לרכבת . למה? כי כל הדרך היא מדברת ומדברת. השאירו מצלמות פתוחות וביחד – נצחק, נרקוד ועוד.

בלונים בכל מני צבעים | שעת סיפור פעילה לגילאי 2-6
 לימוד צבעים באמצעות משחקי תנועה ומוסיקה בהשראת הספר הידוע "חמישה בלונים". מומלץ להשאיר מצלמות פתוחות ולהשתתף איתנו בפעילות.

ארץ יצורי הפרא
| שעת סיפור פעילה לגילאי 3-7
על פי יצירת המופת של מוריס סנדק. 40 דקות תוססת ומותאמת לזום. הילדים בבית יצאו ביחד עם מקס מהסיפור למסע דמיוני ובו הם יגלמו את העצים, הים ואת יצורי הפרא השובבים. הם התגלגלו על השטיח, ירקדו, יצחקו בקול גדול  וישובו עייפים אך מרוצים  למציאות הקיימת. מומלץ להשאיר מצלמות פתוחות ולהנות מההשתתפות.

הסופגניה של סבא – הצגה פעילה בשיתוף הקהל | גילאי 2-7
סופגניה גדולה, שופעת ריבה וריחנית חומקת לה בערב חנוכה מחלון ביתם סבא משה וסבתא מרים. היא מתגלגלת לה ביער תוך שהיא פוגשת בארנבות, דובים ושאר חיות רעבות שרוצות לבלוע אותה. מכולם היא מתחמקת, את כולם היא מנצחת ואז…. כשהיא נהיית ממש שאננה ובטוחה בעצמה – היא נופלת למלכודת של שועלים זקנים ורעבים. לצד השחקן, הילדים יגלמו את חיות היער בתוך תפאורה עשירה ולצלילי שירי חנוכה.

תיאטרון דף חדש היא חברת תוכן המפעילה מגוון רב של תיאטרוני סיפור וסדנאות לילדים בגילאי 2-10. אנו עובדים במהלך השנה מול עשרות גופי חינוך וספריות מחוף הכרמל ועד הנגב. מטרתנו היא להפגיש את הילדים מקרוב עם מיטב הספרים תוך התנסות ראשונית בתיאטרון, העשרת הדמיון, והיצירתיות.