הרשמו לדיוור
מפגשים כל מה שמעניין
אמנון גוטמן

להזמנת הפעילות:

שאלות? נשמח לענות

עינת קליינפלץ מנהלת מחלקת "מפגשים" והדרכה דוא"ל: einat@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 104 נייד: 052-4272728


סתיו פולק מפיקת תוכן ומשווקת פעילויות "מפגשים" והדרכה דוא"ל: stav@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 125 נייד: 054-3050578


אלה לביא מפיקת תוכן ומשווקת פעילויות "מפגשים" והדרכה דוא"ל: ela@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 105 נייד: 054-3210866

אמנון גוטמן

הרצאות וסדנאות צילום עם העיתונאי והצלם אמנון גוטמן

סדנת צילום סמארטפון
בסדנא זו נלמד כיצד לתפעל נכון את מצלמת הסמארטפון בכדי לקבל תמונות טובות יותר וזאת על ידי אפשרויות שליטה ידניות בסמארטפון עצמו:
כיצד להכניס יותר או פחות אור לתמונה, שימוש בקומפוזיציה נכונה, יצירת עומק בתמונה, זוויות מחמיאות לכל סוג צילום,  בניית סיפור צילומי, שימוש בפיצ׳רים הקיימים במצלמה כמו גם אפליקציות עריכה מתקדמות.
הסדנה מורכבת מהרצאה מקדימה בה נעבור על טכניקות המדוברות ולאחר מכן יציאה לשטח לטובת התנסות ולמידה.
הסדנה מיועדת לכל מי שרוצה לשפר ולפתח את יכולות הצילום דרך הסמארטפון.

סידרה של הרצאות בנושא צילום עיתונות בעולם ובסדרת סדנאות לימוד צילום
ההרצאה תעסוק בנושא צילום עיתונות כפי שהיה פעם וכפי שהוא כיום, אתיקה מקצועית ושמירה על סטנדרטים של עבודת העיתונאי בשטח. כיצד עובד צלם העיתונות במדינות זרות, מהם הסיכונים אותם הוא חווה במהלך עבודתו ואיך ניתן להתגבר עליהם, כולל עבודה עם אירגוני סיוע בינלאומיים כגון הצלב האדום, רופאים ללא גבולות, האו"ם וכמו כן מצב צילום העיתונות כיום בעידן האינטרנט.

סדנת צילום
מיועד לאנשים הרוצים להעשיר את הידע בתחום: חובבים, או צלמים בתחילת דרכם.
הציוד הנדרש: מצלמה דיגטאלית מכל סוג שהוא, כולל טלפונים חכמים.
בין הנושאים הנלמדים בקורס: תולדות הצילום, תפעול המצלמה ושליטה במצבי הצילום השונים, צילום בתנועה, צילום טבע, עבודה עם תוכנות עיבוד תמונה ועוד.

סדנאות צילום למתקדמים
בסדנאות נעמיק את הידע, ההבנה והנסיון המעשי-הטכני והעיוני שלנו בצילום, בדגש על פיתוח שפה אישית של כל צלם בפני עצמו: הפריים (קומפוזיציה), האור (חשיפה), צילום צבע או שחור לבן, צילומי לילה+פלאש, פיתוח יכולת ראיה ויזואלית, כל המיומנות זאת ועוד בכדי לפתח זהות צילומית יצירתית, שתאפשר לשפר את שלנו בצילום תמונה יחידה או סיפור המורכב מסדרת צילומים.
מיועד לאנשים הרוצים להעשיר את הידע בתחום :חובבים או צלמים עם ידע בסיסי בצילום.
דרישות ציוד: מצלמה דיגיטאלית מכל סוג.

אמנון גוטמן, צלם עיתונות בינלאומי, מתמחה בתיעוד אזורי סכסוך בעולם, כמו כן מתמקד בצילומיו בנושאים סוציו-אקונומיים, פוליטיים וחברתיים.
בוגר המדרשה לצילום גיאוגרפי שבתל אביב (2003-2006).
במהלך שנות עבודתו צילם ברפובליקה הדמוקרטית של קונגו, טנזניה, מלאווי, מוזמביק, דרום אפריקה, פיליפינים, סרי לנקה, הודו, סין, קולומביה, ארה"ב, אוקראינה, יוון, סרביה, ישראל, הים התיכון מול חופי לוב (משבר הפליטים באירופה), הים הערבי מול חופי סומליה (המאבק הבינלאומי בפיראטים).שיתף פעולה במדינות אלו עם הצלב האדום, רופאים ללא גבולות והאו"ם.
עבודותיו זכו בפרסי צילום בינלאומיים והוצגו בפטסיבלים ב: ארה"ב, אוסטרליה, איטליה, צרפת, שוויץ, יפן וישראל.תמונותיו פורסמו במגזינים החשובים בעולם. בנוסף הוא חלק מקבוצת צלמים בינלאומית המתעדת את שינויי האקלים, התחממות הגלובלית והשפעתם על העולם.