הרשמו לדיוור
מפגשים כל מה שמעניין
הרצאה מירב משולם לוי

להזמנת הפעילות:

שאלות? נשמח לענות

עינת קליינפלץ מנהלת מחלקת "מפגשים" והדרכה דוא"ל: einat@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 104 נייד: 052-4272728


סתיו פולק מפיקת תוכן ומשווקת פעילויות "מפגשים" והדרכה דוא"ל: stav@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 125 נייד: 054-3050578


אלה לביא מפיקת תוכן ומשווקת פעילויות "מפגשים" והדרכה דוא"ל: ela@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 105 נייד: 054-3210866

מפגש סופרת – מירב משולם לוי

לא על הסיפור לבדו

מפגש סופרת - מירב משולם לוימפגש עם הסופרת מירב משולם לוי על ספרה "אבא, אתה עוד אוהב אותי?", שיצא בהוצאת טל מאי ספרי ילדים ונוער, ידיעות ספרים שאוהבים, באיורי אביאל בסיל: על מקורות יצירתה ועל הקשר שבין ילדים לסיפורים, ובין הסיפור לאיורים.

במפגש יוקרא ספרה, " אבא, אתה עוד אוהב אותי?" לילדים תוך הקרנתו על מסך גדול. המפגש עימה יתמקד תחילה בהפיכתה לסופרת ובמקורות ההשראה האישיים והספרותיים שלה לספריה, תוך דגש על הקשר המיוחד שיכול להיות לילדים עם ספרים. לאחר מכן יתמקד המפגש בקשר (ההפוך והקומי) שבין האיורים לבין מה שכתבה, קשר אשר רק הוא יוצר את תמונת הסיפור השלמה. 

המפגשים מתאימים לגילאי ראשית קריאה:  גן חובה וכיתות א', ב'.

מירב היא סופרת ילדים, שהוציאה כבר כחמישה ספרים. שלושה ספרים יצאו בסדרת "מסיפורי היער הירוק" בספריית פועלים: "סוד האגם המלוח" (שאף הפך להצגת תיאטרון בשם זה), "האריה והשאגה" ו"עכברון המציל". כולם זכו לשבחי הביקורת. שני הספרים האחרונים שלה הם על דיתי ואבא מתוך סדרת "הספרייה שלי" בהוצאת טל מאי ידיעות ספרים  שאוהבים: "אבא, אתה עוד אוהב אותי?" ו"אבא, אפשר לשיר לך שיר?".

ספרה, "אבא, אתה עוד אוהב אותי?", זכה להיכנס לרשימת מצעד הספרים של משרד החינוך בשנת 2019, היה מועמד ברשימה הקצרה לפרס "הפנקס" וזכה לביקורות מצוינות. המבקרים גמרו את ההלל גם על ספרה השני בהוצאה, "אבא, אפשר לשיר לך שיר?" שיצא בשנת 2021, והוא נמנה על הספרים המומלצים לשבוע הספר באותה שנה. (רשימותיהן של מאירה ברנע גולדברג, מיה מיטב ושירי צוק במאקו ורשימות נוספות במדיומים השונים).


מירב משולם לוי, הידועה גם בשמה המקצועי, "מירב והגיטרה", מנחה קבוצות ילדים והורים במפגשים מוסיקליים ובמפגשי סיפור, בעלת ניסיון של כשמונה עשרה שנה בהנחיה ומופיעה בקביעות בערוצי הילדים הופ ילדות ישראלית וערוץ לולי.

תמונה באדיבות המרצה.