הרשמו לדיוור
מפגשים כל מה שמעניין
הרצאה בועז נחמד

להזמנת הפעילות:

שאלות? נשמח לענות

עינת קליינפלץ מנהלת מחלקת "מפגשים" והדרכה דוא"ל: einat@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 104 נייד: 052-4272728


סתיו פולק מפיקת תוכן ומשווקת פעילויות "מפגשים" והדרכה דוא"ל: stav@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 125 נייד: 054-3050578


מיכל מיטלמן מפיקת תוכן ומשווקת פעילויות "מפגשים" והדרכה דוא"ל: michal@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 105 נייד: 052-3330318

הרצאה – בועז נחמד

יועץ ארגוני (MA), מנחה סדנאות ומרצה משנת 1993

בועז מרצה על:

  1. שירות לקוחות.
  2. חוויית הלקוח.
  3. התמודדות למול לקוחות קשים.
  4. ניהול קונפליקטים. ניהול עובדים. ניהול משימות.
  5. התמודדות עם בעיות וקשיים בספריה.
  6. ניהול נכון של העבודה, תהליכים ופרויקטים.
  7. התנהלות למול הרשות המקומית בה פועלת הספריה או העמותה לה הספריה כפופה.
  8. התמודדות למול שינויים מורכבים בארגון.
  9. ניהול פרוייקטים מורכבים בארגון.
  10. ועוד

*הנושאים ניתנים להעברה בפורמט של הרצאה/סדרה/סדנא/הנחייה אישית /קורס

בועז נחמד (MA) יועץ ארגוני, מנחה סדנאות מרה ויועץ מקצועי משנת 1993 ועד היום מחבר 5 ספרים בתחומי ניהול קונפליקטים, מכירות שירות ועוד. חיבר מאמרים מקצועיים בנושאים אלו בידיעות אחרונות, סטטוס, גלובס, תעשיות ועוד.