הרשמו לדיוור
מפגשים כל מה שמעניין
הופעה דידי ארז

להזמנת הפעילות:

שאלות? נשמח לענות

עינת קליינפלץ מנהלת מחלקת "מפגשים" והדרכה דוא"ל: einat@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 104 נייד: 052-4272728


סתיו פולק מפיקת תוכן ומשווקת פעילויות "מפגשים" והדרכה דוא"ל: stav@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 125 נייד: 054-3050578


אלה לביא מפיקת תוכן ומשווקת פעילויות "מפגשים" והדרכה דוא"ל: ela@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 105 נייד: 054-3210866

דידי ארז וחברים – מגוון הופעות

סדנאות אומן, הרצאות ומופעים אקוסטים

סדנאות אומן והרצאות עם דידי ארז – מוזיקה ופסי קול בקולנוע וטלוויזיה
מנקודת מבט אישית של יוצר, יחשוף ארז את העולם המרתק של פסי קול ומוזיקה בקולנוע ובטלוויזיה.
נפגוש פסי קול יפהפיים, של גדולי המלחינים מעולם הקולנוע, מקלאסיקות הוליוודיות ומסרטים קטנים ואינטימיים, ונראה כיצד פסי הקול השפיעו על היצירה הקולנועית שבשבילה הולחנו.
דידי ישפוך אור על היחסים המיוחדים והמורכבים הנרקמים בין מלחין לבמאי, יספר על יוצרים מרתקים עמם שיתף פעולה, ויחשוף את הדיאלוג האינטימי, יצירתי, ולעיתים סוער ורווי יצרים המתנהל מאחורי הקלעים, בין במאי למלחין.

דידי ארז ומרק לזר (רוקפור) במופע אקוסטי
דידי ארז מארח את מרק לזר (רוקפור) ואלעד כהן בונן (אהוד בנאי) מבצעים שירים של דידי ושל רוקפור, ושירים חדשים שכתבו יחד.
במופע האקוסטי המשותף, השניים שרים יחד להיטים מהקריירות הנפרדות שלהם שירים של רוקפור, ושירים חדשים שהשניים כותבים יחד, בביצועים אינטימיים וחשופים .המאירים את הסיפורים שמאחורי השירים

דידי ארז, בועז כהן, ומרק לזר (רוקפור) במופע אקוסטי      
מסע מוזיקלי וספרותי, אל תחנות התרבות הישראלית משנות ה 60 ועד ימינו מבוסס על ספריו של בועז כהן ״ סיפורים קטנים, תקליטים גדולים״ ו ״וכשאפתח את הדלת״ ועל שירים של דידי ארז ושל מרק לזר חבר להקת רוקפור. ערב של סיפורים מרתקים ושירים בגירסאות אקוסטיות.
מופע המשלב סיפורים ושירים, מסע מוזיקלי וספרותי, אל תחנות התרבות הישראלית משנות ה 60 ועד ימינו מבוסס על ספריו של בועז כהן ״ סיפורים קטנים, תקליטים גדולים״ ו ״וכשאפתח את הדלת״ ועל שירים של דידי ארז ושל מרק לזר חבר להקת רוקפור. ערב של סיפורים מרתקים ושירים בגירסאות אקוסטיות.
דידי ארז: שירים | גיטרות ושירה בועז כהן: סיפורים | פסנתר מרק לזר: שירים, בס ושירה

דידי ארז, זמר יוצר ומלחין מוזיקה לקולנוע, מחול, תיאטרון, אנימציה וסדרות טלוויזיה. ארז הוא זוכה פרס אופיר 2018 של האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה על מוזיקה מקורית שהלחין והיה מועמד לפרסים רבים נוספים בניהם פרס האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה 2017 על מוזיקה שהלחין לסדרה דוקומנטרית, פרס עמ"י – בטקס פרסי המוזיקה הישראלית ועוד. הלחין סדרות רבות, סרטים, סרטי דוקו, ופרויקטים שונים בארץ ובחו״ל. עוסק בהלחנה למחול קרוב ל 2 עשורים. בשנים אלה הלחין מעל 100 עבודות מחול שהשתתפו בפסטיבלים בינלאומיים רבים. עורך ומגיש תוכנית רדיו שבועית העוסקת בפסי-קול ברדיו ו מרצה במסלולים אקדמיים שונים בנושאי מוזיקה למחול וסרטים.ממקימי להקת " ג'ירפות " וזמר, הוציא שני אלבומי סולו. ״ כל מבט ״ ו ״ברלין״ ארז הוא בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במשפטים בהצטיינות, מאוניברסיטת בר-אילן.

בועז כהן הוא שדרן רדיו ישראלי , מוזיקאי , סופר ומרצה לתרבות. זוכה פרס אגודת העיתונאים 2018 בתחום הרדיו. ערך והגיש תוכניות מוזיקה ב-88FM בין השנים 2001–2017 והגיש את התוכנית האחרונה ששודרה ב קול ישראל . מאז יולי 2017 עורך ומגיש את "משמרת לילה" ברדיו .Eco99fm.

מרק לזר , חבר בלהקת ״רוקפור ״ בה הוא מלחין, כותב טקסטים ומנגן בגיטרה ובס. במהלך למעלה משני עשורים שותף מרק בפעילות מוזיקלית ענפה הכוללת מאות הופעות בארץ ובעולם והקלטת כ 11 אלבומים בעברית ובאנגלית עד היום. בין השאר הוציאה הלהקה אלבום בשם "בחזרה לשבלול״, אלבום מחווה לשירים של אריק איינשטין ושלום חנוך. במקביל לפעילותו בלהקה, שיתף פעולה בשנים האחרונות עם אומנים בפרויקטים שזכו להצלחה גדולה. בין השאר כתב הלחין והפיק שירים לאלבומים של נינט טייב, ושיתף פעולה עם אביב גפן, ירמי קפלן ועוד.