הרשמו לדיוור
מפגשים כל מה שמעניין
הרצאות

להזמנת הפעילות:

שאלות? נשמח לענות

עינת קליינפלץ מנהלת מחלקת "מפגשים" והדרכה דוא"ל: einat@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 104 נייד: 052-4272728


סתיו פולק מפיקת תוכן ומשווקת פעילויות "מפגשים" והדרכה דוא"ל: stav@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 125 נייד: 054-3050578


אלה לביא מפיקת תוכן ומשווקת פעילויות "מפגשים" והדרכה דוא"ל: ela@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 105 נייד: 054-3210866

מנוחה פוקס

מפגש עם הסופרת מנוחה פוקס

מפגש למבוגרים

מנוחה, מגיעה למפגש מרתק ומספרת למבוגרים על מלאכתה כסופרת. ההתחלה שנעוצה אי שם, כשהייתה בת 5 שנים – משתרעת על פני עשרות שנים כשמאחוריה כ-400 ספרים מרתקים, עשרות סרטים, ואלפי הרצאות ומפגשים.

מנוחה מופיעה לפני אנשים מכל המגזרים!

היא  מספרת כל מה שרוצים לשמוע, החל מתולדות חייה המדהימים  ועד לכתיבת הספרים. היא מתבלת את הדברים בסיפורים מכובעה השני שהוא 'יועצת משפחתית' ומתכניותיה הפופולריות ברדיו ובטלויזיה.
מספריה הפופולריים במיוחד למבוגרים: צלצול פעמונים, אווירה משפחתית, קן משפחתי.

מפגש לילדים

ילדים אוהבים לפגוש דמויות ידועות ומרתקות, כזו היא הסופרת מנוחה פוקס, הסופרת החרדית הידועה ביותר – אהובת הילדים ואהובת הוריהם.

כתבה עד כה כ-400 ספרים לכל הגילים, לגיל הרך, לנוער ולמבוגרים. ילדים מכירים את קולה מסיפוריה ברדיו קול חי וקול ברמה. ילדים נפגשים בה בערוץ הידברות, בסיפוריה לילדים. מפגשיה עם ילדים כוללים סיפור שהיא מספרת מתוך ציורים מקוריים של הספר, מוצגים שונים שהיא מראה מאז היותה ילדה קטנה. וחומרים מרהיבים מתוך בית הדפוס והכריכייה.

מנוחה פוקס מחלקת זכרון ממנה לכל ילד המשתתף במפגש אתה ועורכת הגרלה על מספר ספרים בין כל הילדים המשתתפים.

הסופרת מנוחה פוקס היא אשת חינוך, כתבה עד היום למעלה מ-400 ספרים, לילדים, נוער ומבוגרים,כולם מושתתים על שיטת חינוך ייחודית שפיתחה במהלך השנים "שיטת מנוחה פוקס".
הסופרת מנוחה פוקס, שהחלה את דרכה כעיתונאית, נחשבת לסופרת הפוריה ביותר ,ונבחרת בקביעות לאחת הסופרות הפופולריות והאהובות ביותר מכלל הסופרים במדינת ישראל בכלל!
למרות עיסוקיה הרבים והצלחתה המטאורית, היא לא פסקה לכתוב זה שלושה וחצי עשורים.שיטת החינוך של מנוחה פוקס שזורה בתוך הספרים באווירה קלילה ויצירתית, האהודה על ילדים ומבוגרים, וזה כנראה סוד הצלחתה!

ממתוך ערוץ היו טיוב של מנוחה פוקס >