הרשמו לדיוור
מפגשים כל מה שמעניין

להזמנת הפעילות:

שאלות? נשמח לענות

עינת קליינפלץ מנהלת מחלקת "מפגשים" והדרכה דוא"ל: einat@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 104 נייד: 052-4272728


סתיו פולק מפיקת תוכן ומשווקת פעילויות "מפגשים" והדרכה דוא"ל: stav@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 125 נייד: 054-3050578


מיכל מיטלמן מפיקת תוכן ומשווקת פעילויות "מפגשים" והדרכה דוא"ל: michal@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 105 נייד: 052-3330318

טלי שפירא שחטר – מפגש עם סופרת

סיפור אישי מרתק וסיפורים על מאחורי הקלעים של עולם המשפט

בעקבות ספרייה, "מועמדת יקרה", סנגורית ומועמדת לשיפוט נקלעת לאירוע עברייני מטלטל בצד כמיהתה לאב, ו"במקרה או שלא", גיבורה העוברת משבר כלכלי וזוגי בעקבות עוקץ ונקלעת לפרשיה פלילית, מגיע המפגש, המשלב בין סיפורה האישי, ילדות, הצלחה לצד משבר כלכלי ומקצועי, שירותה בפרקליטות כעו"ד בכירה, לבין סיפורים מעניינים מעולם המשפט. מקום לשאלות.

קצת על האמנית:

מפגש המשלב בין סיפורה האישי המרתק, לסיפורים מעניינים מאחורי הקלעים של עולם המשפט. 

טלי שפירא שחטר, סופרת, מחברת שני הרומנים "מועמדת יקרה"  ו"במקרה או שלא" שתורגם לאנגלית, המבוססים על ניסיונה המקצועי והאישי. היא עורכת דין, שימשה כפרקליטה בכירה בפרקליטות ת"א ומרצה למשפטים, כיום, מייעצת ומגשרת במשרד משפחתי ומתנדבת בעמותת ער"ן, המעניקה עזרה ראשונה נפשית מצילה חיים בטלפון ובאינטרנט. בעברה סולנית תזמורת חיל האויר, הוציאה אלבום, מלחינה, פסנתרנית וזמרת בהרכב ג'אז.

"החלום של הפרקליטה טלי שפירא שחטר להיות שופטת נקטע בגלל הלשנה אנונימית. עולמה חרב אבל היא המציאה את עצמה מחדש כסופרת וזמרת. ריאיון אישי על חמלה עצמית ועל היהירות של מערכת המשפט", דליה בן ארי, מגזין "את"  ("מועמדת יקרה") 

"גם אם יש לא מעט ניחוח של רומן רומנטי בכתיבה שלה ובתכנים שהיא מביאה, הרי שתענוג לקרוא בה, כפי שקבע הנביא חבקוק במקרא: "למען ירוץ קורא בו". שפירא שחטר כותבת פרוזה איכותית לבני אדם על בנות

חוָה." רן יגיל, מגזין ספרות מקוון "סלונט" ("מועמדת יקרה")

"שפירא שחטר צריכה להחליט אם היא רוצה להיות עירית לינור פורטה, או לכתוב למשל רומן שעשוי להזכיר באיכויותיו את טובי המספרים של העשור האחרון" "הספר כתוב בעברית קניוקית להתפאר ועלילת המתח שלו מצליחה לגעת בקורא"​ ירון אביטוב, ספרים פרוזה, עיתון "הארץ"  ("במקרה או שלא")

"תיוג זה לא משהו שממש תופס כשזה נוגע לשחטר-שפירא. קודם כל, היא מצחיקה בדרכים שרובן פורצות כל קופסא אפשרית. היא מלאת חיוּת, ואם לשפוט על פי הרומן שכתבה, גם פנטזיות לא חסרות לה, בכול תחום שאתם יכולים להעלות על הדעת." דפנה לוי, מגזין ״לאשה״ ("במקרה או שלא")