המרכז לספריות וספרות בישראל שמח לעדכן על פתיחת ההרשמה ליום העיון "שירות לקוחות בעולם הספריות" בהנחייתו של בועז נחמד –
מהו שירות לקוחות מעולה, כיצד נותנים שירות מעולה לאורך זמן וכיצד מתמודדים עם לקוחות קשים בספריה.
בועז נחמד, יועץ ארגוני בתחומי השירות ללקוח, יספר לנו ביום העיון – כיצד עושים זאת נכון יותר באמצעות הדרכה יישומית עם כלים פרקטיים המיועדים לשפר את החוויה של הקוראים.
למי מיועד? לכל ספרן, ספרנית, ולכל מנהלת ספריה שמעוניינים לתת שירות מעולה.
מה בתוכנית:
- סקירה קצרה של עולם השירות ללקוח במאה הנוכחית,
- סקירת ציפיות הלקוח בבואו לקבל שירות,
- הצגת מודלים שונים במתן שירות לקוחות בחברות מסחריות,
- הגישה הבסיסית של שירות לקוחות בעולם השירות הממשלתי והעירוני,
- כיצד הדבר בא לידי ביטוי ברשויות המקומיות בארץ ובעולם, מתן שירות בספריה,
- חוויית הקורא – מרכיבים מרכזיים, התמודדות מול קוראים ולקוחות קשים,
- מתן שירות פנים ארגוני לממשקים פנימיים בתוך הרשות המקומית והמשרדים הממשלתיים הרלוונטיים,
- יישומי AI המיועדים לתת שירות מעולה לקורא בספריה,
- בנצ'מרק ככלי למתן שירות מעולה בספריה.
קצת על המרצה:
בועז נחמד (MA). בעל תואר שני מאוניברסיטת תל אביב, מרצה מעל שלושים שנה במסגרות של עסקים, מפעלים, תאגידים ורשויות מקומיות בנושא של שירות לקוחות וחוויית הקורא. הדריך מספר רב של ספרנים ומנהלות ספריה בנושאים אלו לאורך השנים האחרונות במסגרת המרכז. בשנים האחרונות בועז משתמש בכלי של ה AI כדי לשפר את השירות לקורא. מחבר הספרים "הלקוח תמיד צודק" ו"מומחה משא ומתן".
מתי? >> 10.06.25 10:00-14:00
היכן? >> כאן אצלנו במרכז לספריות וספרות בישראל, רח' ברוך הירש (מול קניון איילון) 22, בני ברק.
עלות >> 200 ₪
(העלות כוללת כריכים וכיבוד קל) – ניתן לשלם באופן פרטי או מתקציב הרשות, במזומן או צ’ק ביום האירוע (בכפוף למתן פרטי אשראי מראש כפיקדון), או בהעברה בנקאית – יש למלא גורם משלם בטופס הרישום.
קרדיט צילום: מיטל אזולאי