איך מייצרים תוכן איכותי ברשתות החברתיות? איך מעבירים את הסיפור שלנו בזמן קצר ועם מסרים שימשכו את הקהל שלנו? המפתח הוא – קריאטיב שעושה וואו בסושיאל.
טל אלמוג, יוצר תוכן דיגיטלי שעובד צמוד עם עיריית ת״א, facebook, משרד החינוך ועוד יספר איך שילוב של קריאטיב אישי עם קצת טכניקה – זה המפתח להעברת מסרים בסביבת הרשת העמוסה של היום
אנחנו נלמד בסדנא על
- איך לחדד המטרות האישיות שלכם, איך נבנה את התוכן שיכול לייצג אתכם לטווח ארוך.
- קריאטיב לסרטונים – איך ניתן לייצר סרטים שימשכו את הקהל באופן אורגני
- מה הכח של הפקת תוכן באופן קונסיסטנטי בעולם של הפרעות קשב
- בניית תכנית תכנים חודשית עם פורמט מוכר והפקה פשוטה ולא יומרנית
- איך ניתן לצלם תוכן וידאו או סטילס בסלולאר
- התבלין הסודי לצילום – שימוש חכם בתאורה
- עריכת סרטים – חיתוך, שימוש בכותרות, מוסיקה
- הפצת הסרטים – איזה רשתות רלוונטיות לקהל שלנו ואיך נשמור על קשר עם הקהילה
- שימוש בכלי AI שיעשו לנו חיים קלים
מבנה הסדנא
א. היכרות עם כמה דוגמאות מרתקות מעולם התוכן הדיגיטלי העדכני
ב. הרצאה תיאורטית על העולם של תוכן וידאו ברשתות ואיך אפשר להשתלב בו בקלות
ג. מבוא טכני לכלי יצירה ותהליך היצירה
ד. תרגול בקבוצות עד לקבלת תוצרים ראשוניים
לכל מי שמעוניינת או מעוניין לצלול לתוך עולם התוכן ברשתות ולקבל כלים פשוטים ויעילים לשנה הקרובה – זאת הסדנה בשבילכם
קרדיט צילום: עומר הכהן