סדנת ייעוץ ארגוני

להזמנת הפעילות:

שאלות? נשמח לענות

עינת קליינפלץ מנהלת מחלקת "מפגשים" והדרכה דוא"ל: einat@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 104 נייד: 052-4272728


סתיו פולק מפיקת תוכן ומשווקת פעילויות "מפגשים" והדרכה דוא"ל: stav@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 125 נייד: 054-3050578


אלה לביא מפיקת תוכן ומשווקת פעילויות "מפגשים" והדרכה דוא"ל: ela@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 105 נייד: 054-3210866

סדנאות והרצאות בנושאים שונים בייעוץ ארגוני

מגוון סדנאות בנושאים שונים:

  • שירות לקוחות.
  • חוויית הלקוח.
  • התמודדות למול לקוחות קשים.
  • ניהול קונפליקטים. ניהול עובדים. ניהול משימות.
  • התמודדות עם בעיות וקשיים בספריה.
  • ניהול נכון של העבודה, תהליכים ופרויקטים.
  • התנהלות למול הרשות המקומית בה פועלת הספריה או העמותה לה הספריה כפופה.
  • התמודדות למול שינויים מורכבים בארגון.
  • ניהול פרוייקטים מורכבים בארגון.
  • ועוד

פנים ארגוני בתוך הספריות הציבוריות:

  • שירות לקוחות מעולה.
  • השירות ללקוח הלכה למעשה.
  • חוויית הקורא בספריה.
  • ניהול קונפליקטים מול קוראים.

*הנושאים ניתנים להעברה בפורמט של הרצאה/סדרה/סדנא/הנחייה אישית /קורס

בועז נחמד (MA) יועץ ארגוני, מנחה סדנאות מרה ויועץ מקצועי משנת 1993 ועד היום מחבר 5 ספרים בתחומי ניהול קונפליקטים, מכירות שירות ועוד. חיבר מאמרים מקצועיים בנושאים אלו בידיעות אחרונות, סטטוס, גלובס, תעשיות ועוד.