הרשמו לדיוור
מפגשים כל מה שמעניין
קורס ניו מדיה

להזמנת הפעילות:

תאריך פתיחה: 07.11.2022
מיקום הקורס:

קורס פרונטלי יתקיים בכיתת הלימוד של "מרכז הספר והספריות", ברוך הירש 22, בני ברק (מול קניון איילון).

עלות למשתתף: 1200 ₪ למשתתפ.ת
דרכי הגעה:

רכבת: תחנת הרכבת בבני ברק.
אוטובוס: כל הקווים המגיעים לקניון איילון.
חניה: ברחוב או בחניון קנייון איילון.

שאלות? נשמח לענות

עינת קליינפלץ מנהלת מחלקת "מפגשים" והדרכה דוא"ל: einat@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 104 נייד: 052-4272728


סתיו פולק מפיקת תוכן ומשווקת פעילויות "מפגשים" והדרכה דוא"ל: stav@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 125 נייד: 054-3050578


מיכל מיטלמן מפיקת תוכן ומשווקת פעילויות "מפגשים" והדרכה דוא"ל: michal@icl.org.il טלפון: 03-6180151, שלוחה 105 נייד: 052-3330318

קורס לגמול: שיווק וקידום הספריה באמצעות הניו מדיה

ניתן להתאים ולהזמין לצוות הארגון

הקורס מוכר לגמול השתלמות


לכפתור טופס ההרשמה גללו למטה בהמשך הדף (מצד ימין)


מבוא :
בקורס נלמד מה הם הכלים העומדים לרשותנו לקידום הספרייה בניו מדיה- ברשתות החברתיות השונות (פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק, ניהול באמצעות ווטסאפ, ניהול קהילות חכמות ועוד), בגוגל, בבניית ניוזלייטר, בוואטס אפ ועוד.
נתעמק בהכרת קהילות דיגיטליות וניהול נכון שלהן, ניהול תוכן ביוטיוב וכל מה שנדרש כדי לקדם את פעילויות הספרייה.
נבין לעומק את חשיבות המיתוג העצמי שלנו כאנשים פרטיים וכשגרירים של הספרייה.
הקורס ילווה בפרקטיקה מעשית, תרגול ועבודת גמר אשר תסכם למעשה את החומר הנלמד בצורה יסודית ומקיפה.

סילבוס קידום הספרייה באמצעות הניו מדיה נובמבר 2022

על המרצים:

איתי מרשל:
איתי מרשל יועץ שיווק דיגיטלי ומשפיען רשת: עוסק בשיווק בזירת הטיקטוק מרגע כניסת הפלטפורמה לשוק העסקי ועבד עם המותגים הגדולים בארץ ביניהם סמסונג, רשת 13 וגולדה.
הביא תוצאות מוכחות בהגדלת כמות העוקבים והחשיפות האורגניות באמצעות יצירת תוכן איכותי.
יוצר תוכן ברשת ועמוד הטיקטוק שלו הגיע למעל 100,000 עוקבים תוך חצי שנה מרגע שפתח את העמוד.

עוזי שבת:
עוסק בשיווק דיגיטלי כבר למעלה מ-7 שנים, בעל חברת פרסום המציעה שירותי דיגיטל ומספקת פתרונות לעשרות לקוחות במגוון תחומים וסדרי גודל שירותי דיגיטל.
כיום החברה מונה עשרות לקוחות מתחומי התיירות, נדל"ן, טיפוח, תחזוקה ועוד.

מיטל דוידוביץ:
בעלת משרד פרסום וניסיון של למעלה מ20 שנה בתחום הפרסום ויחסי הציבור.

יינון אדלר:
בעל משרד פרסום ושיווק. מנהל מדיה חברתית ויועץ שיווקי.

קהל יעד:
ספרניות וספרנים, מידענים ומידעניות, מנהלי ומנהלות ספרייה וכל העוסקים בפרסום, שיווק ומידה.

למה כדאי להשתתף?
הקורס נותן מענה לכל מי שרוצה להתפתח בתחום, וגם למי שנרתע עד עכשיו ומחפש איך ומאיפה פשוט להתחיל. המפגשים יועברו באופן דינאמי, עם תרגול ודוגמאות מרחבי הרשת וישולבו בהם אנשי מקצוע מובילים בתחום.

המטרה:

פייסבוק, לינקדאין, גוגל,טיקטוק אינסטגרם, יוטיוב, ניהול קהילות ווטסאפ, ניהול ניוז לייטרים, ניהול תוכן ביוטיוב  – במה ואיך כדאי להשתמש?
עולמות התקשורת, השיווק והפרסום עוברים מהפכה מתמשכת ככל שמתגלה הפוטנציאל הגלום באינטרנט ובסלולר. מטרת הקורס היא לעדכן במגמות העכשוויות, ולהפוך אותן לנגישות לשימוש באופן יומיומי לצוותי הספריות.

למשלמים ולמשלמות מתקציב ניטו טק המק"ט להקמה הוא : 1014187 / למשלמים ולמשלמות באופן פרטי ניתן לבצע הסדר תשלום, נא ליצור עמנו קשר.

** הקורס מוכר לגמול השתלמות של משרד החינוך ומתאים לספרנים וספרניות ומנהלי/מנהלות ספריות, עובדי הרשויות המקומיות בדרוג מנהלי, מח"ר ודירוג חינוך ונוער בלבד.

שימו לב! ניתן להזמין גם במתכונת של הדרכה לצוותים. 

© כל הזכויות שמורות למרכז הספר והספריות
* הזכות לשינויים שמורה

˂ למי זה יתאים? צוותים בארגונים
˂ סוג הפעילות: מרצים
˂ תחומי עניין: סדרת הרצאות, אינטרנט ורשתות חברתיות, הפעלות וסדנאות, ימי עיון מקצועיים, חבילות הדרכה, קורסים מקצועיים, מידענות וספרנות