לכפתור טופס ההרשמה גללו למטה בהמשך הדף (מצד ימין)
בהנחיית ליאת שוורצמן – מטפלת באומנות (מדריכה מוסמכת) ופסיכותרפיסטית
שמחים לבשר כי בעקבות ההצלחה של הסדנה הקודמת, אנו פותחים סדנה נוספת חוויתית של היומן הויזואלי.
"מהילדה שהייתי לאשה שאני היום"- יום עיון על זכרונות ילדות מוקדמים ביומן הויזואלי.
הסדנה חווייתית לילדות שגדלו ומוכנות להתנסות, ליצור, לחקור – ולגלות את העוצמה הקיימת בהן.
הסדנא מתאימה גם לכאלו שמעולם לא התנסו בעבודת יומן וגם לוותיקות ולכל מי שרוצה להתנתק קצת מהשגרה ולהנות מיום חווייתי וכיף
מוזמנות להביא תמונת ילדות ( להדפיס במדפסת ביתית בשחור/לבן או צבע, עד גודל של חצי A4, השיעור לא מתבסס על התמונה כך שמי שאין ברשותה תמונת ילדות זה ממש בסדר- יהיה שפע חומרים )
מה בתוכנית – יומן ויזואלי (יומן אומנות) הנו מדיום אמנותי, מקום פרטי שבו אפשר לעבד רגשות, תחושות ומחשבות במעין שפת סתרים אישית.
יומני אומנות לרוב מרהיבים ביופיים ובמורכבותם הוויזואלית למרות שבפועל הם מבוססים על טכניקות פשוטות שאינן מצריכות כישרון או רקע בציור (שיטת high sensitive-low skills), וכוללים שילוב של חומרים מגוונים (mixed media).
סדנת יומן ויזואלי הינה סדנה חווייתית שמחברת לכוחות ומשאבים, באמצעות כלים יצירתיים ושילוב ידע מעמיק מעולמות הפסיכולוגיה והחינוך. בשילוב מצגות, סרטוני הדגמה ושימוש בחומרי יצירה איכותיים.
מתי? – יום שני. 08.04.24. 10:00 עד 14:00
מיקום – המרכז לספריות וספרות בישראל (תחבורה ציבורית נגישה מכל הארץ לקניון איילון, תחנת רכבת בני ברק ואז הליכה קצרה או חנייה ברחובות הסמוכים או בקניון איילון)
עלות: 200 ₪ (העלות כוללת חומרי יצירה, כריכים וכיבוד קל) – ניתן לשלם באופן פרטי או מתקציב הרשות, במזומן או צ'ק ביום האירוע או בהעברה בנקאית – יש למלא גורם משלם בטופס הרישום.
שימו לב – מס' המקומות מוגבל!
קצת על המרצה – ליאת שוורצמן
ליאת מטפלת באומנות (מדריכה מוסמכת), פסיכותרפיסטית ומטפלת זוגית, בעלת קליניקה פרטית.
מזה 15 שנה עובדת כתרפיסטית בבית ספר לחנ"מ, בשלוש שנים האחרונות מרצה ומעבירה השתלמויות/סדנאות לצוותי חינוך באופן פרטי. הקורסים שלה מוכרים ע"י קרנות ההשתלמות לעו"ה בשבתון.
מתגובות המשתתפים:
"ליאת הגיעה לבית ספר חשמונאים להעביר תהליך קבוצתי לצוות מורי בית הספר.
היא העבירה את התהליך בשימוש ביומן הויזואלי שאפשר לצוות המורים לעבודה אישית ובמקביל עבודה קבוצתית.
מהמורים אני שומעת שהזמן עם ליאת הוא אי של שפיות ביומיום העמוס בבית הספר.
ממליצה מאוד לעבור תהליך עם ליאת" (ענת צקוני, יועצת חינוכית).
"קיבלתי כלים פרקטיים ליצירה ולעבודה בכיתה שלי, קיבלתי זמן מדיטטיבי להירגע וזמן משותף לשוחח בראש נקי על דברים שיוצאים בסוף יום".
"אני מתחבר לחלקים מוסתרים באישיות שלי"
"השימוש בדימויים חזותיים הממחישים מחשבות והרגשות".
"אני בעיקר עושה עבודה פנימית ומבינה כמה אני צריכה לעשות משהו עם עצמי"
"יוצאת עם ארסנל כלים שאותם איישם בדרכים שונות במסגרת פועלי. תמיכה רגשית היכרות עם העצמי."
"יוצאת עם מחשבות חדשות על עצמי, על הרגשות שלי על עצמי ועל העולם. מקבלת יותר את עצמי ואת העולם סביבי."
"המון עוצמות וסיפוק אישי וקבוצתי"